Mustig helg med mustiga lejon!

Highway to helg!

Dagarna flyger iväg på savannen lika snabbt som en ökenboll viner förbi öknen och det är dags att få åter igen gå till vattenhållet och släcka sin törst. Lejonhonorna på denna tiden av året är lejonhonorna brunstiga och parningstiden fullt igång.

Vi börjar med helgens mustiga tips: Raka lejonmanen och se till att det ej bor några loppor i håret! Kamma också pungen innan utgång (är att rekommendera).

Tävling!!

Eftersom vi tycker att vi är dom mustigaste lejonhannarna på savannen så ska vi utse "Mustigaste lejonhanen off the year"

Tävlingen går till såhär:

* Skriv själv om din sjukaste fylla du har haft detta året!

Och om ni inte vill lägga upp eran sjukaste fylla så kan ni lägga upp rekommendationer på era vänners fyllor!

Låt kattsanden flöda som det gör för den här mustiga katten




Kommentarer
Postat av: Maaackan Arvid

Vissa gillar mysiga hemmakvällar, andra promenader, jag gillar att bajsa framför kyrkor. Jag har haft många sjuka fyllor tack vare min kompis J.Whitkaer. Minns en gång redan när jag va hela 17 år , jag va ute hos Whitaker drack vin eller nej vänta SVEPTE vin , aja en timme senare va jag ute och kollade i flahult city med ett vinglas vatten och väldigt raka steg.

Vissa gillar håriga apor, andra mjuka tröjor , jag gillar att raka tungan. Kan även berätta en gång när jag va i bulgarien, hmm jaa minsann ännu en gång med J. Whitaker, tequilan gick i höga drag och visst fasiken bjöd Jonte på några stycken så full blev man , japp för full. Hamnade iallafall på stranden pissandes med en vakt bakom mig, sen är det minnesluckor tills jag hamnar på en strippklubb någon timme. FÄÄÄST.

2010-11-11 @ 22:09:30
Postat av: Adam

Hahah vafan fick ni bilden på den mustiga katten i sanden ifrån? haha

2010-11-12 @ 01:08:06
Postat av: Anonym

käften på er.. katten liknar sanna dock. mustigt

2010-11-12 @ 13:06:13
URL: http://miniboobies.blogg.se/
Postat av: Anonym

adam din häxa, kommentera våran ist

2010-11-12 @ 13:06:34
URL: http://miniboobies.blogg.se/
Postat av: Mustigalejonhanar!

Mackan leder än så länge! Och varför är dom irriterande småpatte/småflickorna inne på våran blogg för? :)

2010-11-12 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0